Ännu en dator.

Denna vecka har jag fått ta i ännu en ”skrotdator”, denna gång från min pappa. Kan det vara så att min kära mor äntligen kan få en kontorsdator? Min pappa hade en gammal IBM-laptop som han inte behövde, en gammal god p4. Tanken var att jag skulle använda den till att göra serier på i sommar (samt skriva ett och annat blogginlägg). Det visade sig dock att ram-minnet inte var stort nog för Adobe-sviten, så sökandet efter sommardator går vidare. Men som tur är kan alltså min mor använda den som kontorsdator. Inget dåligt som inte för något gott med sig.

 

Johan, out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

detta har inget med inlägget att göra:

såg din kommentar i szw, och tkr det vore en grymt bra idé med en zombie walk här i norrköping!

2010-06-13 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0